Zalecenia Edycyjne

PRZECZYTAJ ZANIM STWORZYSZ ARTYKUŁ!
Jeżeli czytasz książkę i/lub masz zamiar pochwalić się przeczytaną książką musisz podać liczbę stron, autora, i streszczenie. Nie pisz TYLKO podstawowych informacji. Napisz pełne streszczenie oraz dane podstawowe.
Jeżeli piszesz artykuł np. o "Harrym Potterze" załóż go wcześniej w "Wszystkie strony". Najpierw zobacz, czy nie ma go na Wikii (Ctrl+f) w 'Wszystkie strony'.
Artykuł musi mieć podstawę, by móc stwierdzić, że artykuł jest poprawnie napisany.

Podstawa:
- napisz co najmniej jedną linijkę artykułu; w innym wypadku artykuły zostaną poprawiane.
- napisz dokładnie o co chodzi w artykule.
Zaawansowane (dodatkowe):
- dobrze byłoby gdyby opis postaci miał wstęp, rozwinięcie, zakończenie.
- dobrze byłoby gdyby każdy artykuł miał wersję ORYGINALNĄ (nie skopiowaną z innej strony), mogą być źródła, tylko proszę o ich podanie.
- dobrze byłoby gdyby autor artykułu (jakiegokolwiek) posiadał znaki interpunkcyjne (kropka, przecinek, wykrzyknik).
- dobrze byłoby gdyby NIKT nie pisał w języku innym niż polski, ponieważ inni którzy mogą czytać Twoją pracę mogą ją pisać do jakiegoś wypracowania.
- dobrze byłoby gdyby użytkownik (autor jakiegokolwiek artykułu nie był dyslektykiem).

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License